Artikelserie om akne i VeckoRevyn

Green Communications hållbar influencer marketing samarbete med VeckoRevyn och Eucerin.

Bild: VeckoRevyn / Eucerin

Tillsammans med vår kund EUCERIN lanserar VeckoRevyn en artikelserie som publiceras under de kommande veckorna, om bland annat akne och vilka problem som det kan medföra. För att hitta rätt i djungeln är ett bra tips att först ta reda på vilken hudtyp du har. I den första delen i serien kommer därför ett quiz där du kan testa vilken hudtyp du har.

VI är så glada för detta samarbete då vi vet att många - framför allt ungdomar - lider av sin akne. Det är vanligt i unga år men lika jobbigt kan det vara ändå. Tipsa gärna om du har någon i din omgivning som du tror kan behöva lite tips.

Här kan du läsa artikeln.


Om VeckoRevyn:

Green Communications hållbar influencer marketing samarbete med VeckoRevyn och Eucerin.

I över 80 år har VeckoRevyn varit en självklar del av medie-Sverige och tidningshyllan på Pressbyrån. Sedan ett tiotal år tillbaka är vi också en av Sveriges största sajter för unga kvinnor, och når ut till och engagerar hundratusentals unga kvinnor varje vecka.

I en föränderlig och allt mer global värld har VeckoRevyn alltid lyckats vara relevant och inspirerande. Idag är vi en helt digital och social produkt och ett självklart val för den unga, moderna millennial-kvinnan som vill maxa vardagen, som drömmer stort och vill skapa förändring för sig själv och sina medsystrar.

Vill du nå målgruppen kvinnor 18 – 35 år? Då är VeckoRevyn det självklara valet. Kontakta oss om du vill veta mer om hur du kan synas på VeckoRevyn!

Föregående
Föregående

Vi älskar Tise!

Nästa
Nästa

Vad är COP26?